Бала ерте сөйлей бастағаннан-ақ ертегілер әлеміне енеді. Әр үйде ертегі бар және балалар арасында өте танымал.
Балалар ертегілерден көп білім алады. Ертегілердің арқасында балаларда басқа адамға жанашырлық, жанашырлық және қуана білу қабілеттері қалыптасады, бұл басқа адамның қайғысын, қуанышын, бақытын және қайғысын білудің жалғыз жолы. Ал, бала бойына адамдық – өзгенің бақытсыздығына жанашырлық танытуға ғажайып қабілет ұялататын ертегілер.
Танымдық белсенділік әрқашан мектепке дейінгі мекемелердің жұмысының маңызды саласы болды. Дегенмен, мұғалімдер көбінесе балалардың ойлауын дамытпай, белгілі бір білімді есте сақтауға, меңгеруге және жаңғыртуға көңіл бөлді. Соңғы жылдары жағдай күрт өзгерді: балалар мен ересектердің жобалау-зерттеу іс-әрекеті, проблемалық, тақырыптық оқыту өте танымал болды.
2019 жылы Балкашино ауылындағы «Мирас» балабақшасы базасында облыстық оқу-әдістемелік кабинетінің тапсырысы бойынша «Әлемді ертегі арқылы тану» ұзақ мерзімді жобасы іске қосылды. Ұжым білім бөлімі алға қойған міндетті зор ынтамен қабылдады. Осы бағытта көп жылдар бойы жұмыс істеп келе жатқандықтан жобаның тақырыбы бізге жақын. Жоба жалпы білім беру бағдарламасына сәйкес балалардың танымдық қызығушылықтарын және балалардың интеллектуалдық дамуын дамыту мақсаттарына қол жеткізуге бағытталған. Жобаға қатысушылар: балалар, оқушылардың ата-аналары, топ педагогтары, мектепке дейінгі білім беру ұйымдарының мамандары, 2-6 жас аралығындағы 125 оқушы ұзақ мерзімді инновациялық және жобалық іс-шараларға қатысты.
Бүгінгі күні біздің бала әлемі теріс ақпараттың үлкен көлеміне толы, атап айтқанда, ақпараттың біржақты қабылдануына байланысты сөйлеудің болмауы үлкен алаңдаушылық тудырады.
Ересектер мен ата-аналар уақыттың жетіспеушілігінен балаларына аз уақыт бөледі, демек қарым-қатынастың болмауы және сәйкесінше сөйлеудің дамуы.
Бұл жоба біздің балаларымызға қадам басуға, сөйлеу тілін дамытуға және балаларымыздың жүрегіне жақсы тұқым себуге көмектесті.
Бұл жобаның мақсаты: Музыкалық, театрлық және бейнелеу өнерін пайдалана отырып, әлемді ертегілер арқылы тану, бұл өз кезегінде оқу процесін ауыртпалықсыз және қызықты етеді, ал балаларды шығармашылық және еркін тұлға етеді. Балалардың шығармашылық белсенділігін дамытуға жағдай жасау.
Жобаны дайындау кезінде біз мақсаттар мен міндеттерді анықтадық, нәтижелерді болжадық, бағдарламалық және әдістемелік қамтамасыз етуді, көрнекі демонстрацияларды, үлестірмелі материалдарды таңдадық, осы мәселе бойынша ғылыми зерттеулерді, әдістемелік әдебиеттерді, интернет ресурстарын зерттеп, талдадық, жобаның ұзақ мерзімді жоспарын жасадық. әрекеттер
Бастапқыда біз білім, қабілет, дағдылар мен алдағы әрекеттерді жоспарлауға бейімділіктерін анықтау мақсатында тәрбиешілер, ата-аналар және балалар арасында сауалнама жүргіздік. Келесі қадам жоспарланған тапсырмаларды жемісті орындау үшін біз «Кеуде» операциясы деп атаған материалды таңдау болды.
3. Материалдың жеткілікті көлемін жинап, дөңгелек үстел өткіздік (мұғалімдер, ата-аналар, әлеуметтік серіктестер) бұл іс-шараның мақсаты жас ерекшеліктерін ескере отырып, алдағы іс-әрекеттеріміздің жоспарын үйлестіру болды.
4. Ашық сабақтар мен ойын-сауықтардың кестесін құрды.
5. «Ертегіге бару...» театр студиясының жұмысын жоспарлаңыз.
6. Ұзақ мерзімді жобаны жүзеге асыру жоспары бойынша декорациялар мен ертегі костюмдерін тігу бойынша шығармашылық шеберхананың жұмысын бөлу.
- «Біздің сүйікті ертегі кейіпкерлері» суреттер көрмесі
- «Ертегілер жолында» презентациясы
- «Менің сүйікті ертегілерім» кітап көрмесін ұйымдастыру.
- «Теремок», «Қызыл телпек» ертегілерін сахналау
- «Шығармашылық шеберхана» костюмдер топтамасын көрсету
- Жоба нәтижелерін талдау.
Жобаны жүзеге асырудағы ата-аналардың рөлі:
- Ата-аналар туралы ақпарат пен материал жинауға көмектесті
жобалық іс-шаралар.
- Ұсыныстар бойынша ата-аналар балалармен «Ертегі оқимыз және сөйлеуді дамытамыз», «Ертегі дегеніміз не?», «Балаларға ертегі оқып бер», «Ертегілер әлемі» тақырыптарында әңгімелесті. ертегілері», «Жастық ертегілері».
- Ата-аналар топтағы мұғалімдер ұйымдастырған «Ертегілер әлемі» танымдық, тақырыптық көрмесін тамашалады.
«Ата-аналарды жобалық іс-шараларға тарту бойынша жұмыс түрлері»
Ата-аналарды балалардың жобалық іс-әрекетіне тартудың негізгі мақсаты - өз баласымен ынтымақтастық, көмек және серіктестік. Бұл балаларға проблемаларды шешуде дербестікті дамытуға мүмкіндік береді.
- Ата-аналар туралы ақпарат пен материал жинауға көмектесті
жобалық іс-шаралар.
- Ұсыныстар бойынша ата-аналар балалармен «Ертегі оқимыз және сөйлеуді дамытамыз», «Ертегі дегеніміз не?», «Балаларға ертегі оқып бер», «Ертегілер әлемі» тақырыптарында әңгімелесті. ертегілері», «Жастық ертегілері».
- Ата-аналар топтағы мұғалімдер ұйымдастырған «Ертегілер әлемі» танымдық, тақырыптық көрмесін тамашалады.
Барлық білім беру салаларын қамтитын жобалық іс-шараларға ата-аналарды тарту арқылы біз оларды толыққанды түрде тартамыз