"Ақмола облысы білім  басқармасының Сандықтау ауданы бойынша білім бөлімінің жанындағы Балкашин ауылының "Мирас"бөбекжайы" мемлекеттік коммуналдық қазыналық кәсіпорнына
Государственное коммунальное казённое предприятие"Ясли- сад "Мирас" села Балкашино при отделе образования по Сандыктаускому району управления образования Акмолинской области"

СоцСети

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

«Жақында мектепте!»

Баланың бірінші сыныпқа кіруі өзі үшін де, ата-анасы үшін де маңызды сәт. Мектепке дейінгі жастағы баланың мектепте ыңғайлы болу үшін қандай білімі мен дағдылары болуы керек екендігі туралы ересектер осы оқиғадан бұрын ойлана бастайды.
Бүгін біз сіздермен мектеп туралы, балаларымызды күтетін қиындықтар туралы сөйлесетін боламыз, ең бастысы, біз алғашқы қиындықтардың шешімін табуға тырысамыз. Баланы мектепке қабылдау, оны жаңа жағдайларға бейімдеу өзі үшін де, отбасы үшін де ауыр кезең болуы мүмкін. Мектептегі оқудың сәттілігі, өзгеретін режим мен жүктемелерге бейімделуге дайын болу, ең алдымен, баланың физикалық және сау дамуына байланысты.
Балабақшадан мектепке көшу - әр баланың өміріндегі маңызды қадам. Осы кезеңде жаңа әлеуметтік жағдайларға тап болған балалар көбінесе оларға дайын емес, бұл, әрине, олардың эмоционалды саласына әсер етеді. Сондықтан мектеп жасына дейінгі балалардың мектеп табалдырығын аттағанға дейін оның идеясы болуы өте маңызды.
баланы мектепке қабылдау баланың өмірін толығымен қалпына келтіреді.
Баланы мектепке қашан дайын деп санауға болады?
Егер сіз мектеп жасына дейінгі баланы Оқуға, санауға, қосуға және азайтуға, әлемнің құбылыстарымен таныстыруға үйретсеңіз, ол тек 5 жаста болса да, жақсы оқиды деп сенеді. Ал бақшасында олар ол қазірдің өзінде скучно дейді. Мұндай ата-аналар бұл жастағы баланың саусақтарының моторикасы әлі дамымағанын ескереді, яғни ол қалыпты жаза алмайды, ол әлі де оқуға қажетті психологиялық қасиеттерді қалыптастыра алмайды және балалар тобында қарқынды жұмыс істеу қиынға соғады, ол тез шаршайды.
Баланы тыңдауға және естуге, қойылған сұрақтарға жауап беруге, демек, тапсырмаларды орындауға, олардағы ішкі міндеттерді бөлуге, яғни белгілі бір ақыл - ой операцияларын жасауға қабілетті болған кезде оқуға дайын деп санауға болады.
Мысалы, балаларға келесі тапсырма ұсынылады: "суретті қарастырыңыз. Онда тірі тіршілік иелерін тауып, ұшатын адамдарды бояйды". Тыңдауға, айтылғанды ойлауға дағдыланбаған бала бірден бүкіл суретті сала бастайды, ол тек "бояу"сөзін қабылдады. Тапсырманы мұқият тыңдап, ойлана білетін адам өзіне төрт ішкі тапсырманы бөліп көрсетеді: 1) суретті қарастырыңыз; 2) тірі тіршілік иелерін табыңыз;3) ұшқыштарды таңдаңыз; 4) оларды бояңыз.
Баланың, әрине, жас ерекшеліктеріне назар аударуы өте маңызды. Көбінесе балаларға кем дегенде 3-5 минутқа тапсырманы шоғырландыру мүмкіндігі жетіспейді.
Жақсы оқу өлеңдерді жаттап, балаға қандай заттар немесе сызбалар орналастырылғанын және т. б. есте сақтауды ұсына отырып, үйренуге болатын және қажет болатын дамыған жадқа көмектеседі.
Дамыған сөйлеу де маңызды: бала мәтінді қайталай білуі, сұрақтар қоюы, сөйлемдер немесе қысқа әңгімелер жаза білуі керек.
Тағы бір маңызды сәт: сіз, құрметті ата-аналар, балаларыңызды сіздің өтініштеріңізді немесе нұсқауларыңызды бірінші рет орындауға үйретесіз бе?
Отбасындағы ересектердің өтініштерін-талаптарын орындай алмау немесе қаламау балабақшаға, сол жерден мектепке барады. Балалар мүмкін емес дұрыс киіну, уақытында жеп, ештеңе ілесе алмауда, өйткені, барлық уақытта, оқитындардың әрдайым ойлары бұзылуы. Кейін олар сабаққа кешігіп, мұғалімнің тапсырмаларын орындауға қалай ауысуды білмейді. Сондықтан олар көбінесе сыныптастарының мазағына айналады.
Тағы бір маңызды фактор - мінез-құлық мәдениеті. Ол қалыптасқан бала ұжымда өзін-өзі ұстай алады, ересектермен де, құрдастарымен де қарым-қатынас жасай алады. Бұл өте маңызды, баланың әлі кішкентай екенін және ол өскен кезде бәрі өздігінен болады деп ойламаңыз.
Бала қателесуден қорықпауы керек. Қателеспестен бір нәрсені үйрену мүмкін емес. Балада қателік қорқынышын дамытпауға тырысыңыз. Қорқыныш сезімі-жаман кеңесші. Ол адипоциттерде бастамасын ынтасы, тек өмір қуанышына қуаныш таным. Есіңізде болсын: бала үшін бір нәрсені білмеу және бір нәрсені білмеу-бұл қалыпты жағдай. Ол және бала. Мұны сөгуге болмайды.
Баланы басқалармен салыстырмаңыз, оны жетістіктері мен жетістіктері үшін мадақтаңыз. Признайте өз первоклассником құқығы даралық, бар басқа. Ешқашан ұлдар мен қыздарды салыстырмаңыз, оларды басқаларға үлгі етпеңіз: олар биологиялық жаста да ерекшеленеді - қыздар әдетте құрдастарынан үлкен-ұлдар.
Сіздің балаңыз сіз бұрын оқыған сияқты емес, мектепте оқиды. Ешқашан баланы бір нәрсені түсіне алмағаны немесе жасай алмағаны үшін қорлайтын сөздермен ұрламаңыз. Біз сізден тек балаңыздың оқуына оң баға беруіңізді сұраймыз, тіпті егер оның жетістіктері жеткіліксіз деп ойласаңыз да. Балаңыздың атынан өмір сүріңіз, оған барынша назар аударыңыз, баланың әр сәтсіздігі туралы алаңдаңыз және оның ең кішкентай жетістіктеріне қуаныңыз. Оған дос болыңыз, сонда бала сізге ең жақын нәрсені сеніп тапсырады. Балаңызбен бірге үйреніңіз, онымен қиындықтарға қарсы тұрыңыз, бірінші сынып оқушысының мектеп өміріне қарсылас немесе бақылаушы емес, одақтас болыңыз. Балаға сеніңіз, мұғалімге сеніңіз. Ата-аналарға балаға "Мен сені сүйемін"деп айтудың 55 әдісін ұсыныңыз. Бала сезді Сіздерден қолдау мен қамқорлық, махаббат, көңіл, ол сезініп, өзін туған-туыстарына және қажетті, міндетті түрде сөйлесіңіз, оған сөздер, махаббат жатыр. Бұл сіздің балаңызға қуанышпен оқуға көмектеседі және оның мектепке баруға деген ықыласын арттырады
.

Жаңартылған күні: 31.03.2021 15:26
Құрылған күні: 31.03.2021 15:26

Текст