"Ақмола облысы білім  басқармасының Сандықтау ауданы бойынша білім бөлімінің жанындағы Балкашин ауылының "Мирас"бөбекжайы" мемлекеттік коммуналдық қазыналық кәсіпорнына
Государственное коммунальное казённое предприятие"Ясли- сад "Мирас" села Балкашино при отделе образования по Сандыктаускому району управления образования Акмолинской области"

СоцСети

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Ата-аналарға кеңес беру

«Жақында мектепте»
Мектепке түсу-бұл баланың өміріндегі жаңа кезең. Көптеген балалар толқып, мектеп табалдырығын аттайды. Кешегі мектеп жасына дейінгі балалар мектеп парталарына отырады. Мектептегі бірінші күн-гүлдер, күлімсіреу, қуанышты толқулар. Бірақ мұның бәрі өтеді және мектеп күндері келеді, олар алаңдаушылықпен, белгісіздіктен қорқуы мүмкін. Кішкентай оқушылар нағыз мектеп оқушылары болып, олар үшін жаңа ортаға үйренуі үшін белгілі бір уақыт қажет., жаңа ережелер мен күн тәртібі, мұғалімдермен және сыныптастармен жаңа қарым-қатынас.
"Психологиялық дайындық»
Өкінішке орай, баланың мектепке бейімделуі бір күнде болмайды. Бұл баланың денесі мен баланың психикасының барлық күштерін талап ететін өте ұзақ процесс. Мектепке бейімделудің ұзақтығы мен ауырлығы денсаулық жағдайына және баланың мектепке дайындық деңгейіне байланысты. Бала мектепке қаншалықты дайын болса, оған мектеп жүктемелеріне бейімделу соғұрлым қиын болады, бірінші сыныптағы мектеп өміріне үйрену соғұрлым қиын болады, бірақ кейінгі жылдары.
К. Д. Ушинский жазды "...бастау үшін ең жақсы ученье кейінірек қарағанда сәл ертерек, дегенмен, онда, сондай-ақ басқа да, өз дурные тараптар."Менің ойымша, әр бала жеке, ең алдымен мектепке "психологиялық дайындығын", сондай-ақ оның жеке дамуының барлық аспектілерін ескеру қажет.
Жұмысында мен ориентируюсь жеке даму ерекшеліктері баланың екеуіне ерекшелігін оның бастапқы готовности к обучению в школе. Болашақ бірінші сынып оқушыларында жағымсыз эмоцияларды болдырмау, мектепке бейімделуге көмектесу үшін мен ертегі терапиясын қолданамын.
Мен ата-аналарға мектеп туралы безендірусіз немесе қорықпай айтуды ұсынамын. Құрдастарымен және мұғалімдермен қорқытпай мүмкін болатын қарым-қатынас туралы сөйлесу. Ең бастысы, бала қиын, қиын және кейде қорқынышты болса, ата-анасы оған көмектесіп, қиындықтарды бірге жеңетінін біледі.
Мұғалімдермен бірге мектепке экскурсиялар өткіземіз, онда балалар "Ішкі мектеп өмірімен"танысады. Олар: сынып бөлмелері, спорт залы, директор кабинеті, кітапхана. Кітапханада Біз үшін түрлі тақырыптағы іс-шаралар өткізіледі. Балаларға мектепке экскурсиялар өте ұнайды.
Мен жұмыста ата-анаммен бірге қолданатын барлық әдістер, әдістер, экскурсиялар балаларға бірінші сыныптағы қиындықтарды жеңуге, мазасыздық деңгейін төмендетуге және оқу мотивациясын арттыруға көмектеседі деп санаймын.
"Педагогикалық дайындық»
Мен баланың мектепке "педагогикалық дайындығына" назар аударғым келеді. Балаларды мектепте сәтті оқыту үшін ерте жастан бастап оларды жан-жақты дамытумен айналысу қажет. Маңызды бағыттардың бірі-қолды жазуға дайындау.
Көптеген ата-аналар баланың қолының дайын болмауына байланысты қандай проблемалар туындауы мүмкін екендігі туралы ойламайды. Бұл біркелкі емес, дірілдейтін сызықтар, сызыққа жаза алмайды, бұл қолдың ауыруы, содан кейін жылау және стресс.
Балада мұндай проблемалар болмауы үшін қолдың бұлшықеттерін күшейту керек, қолдар мен саусақтарды үнемі жаттықтыру керек.
Қазіргі уақытта көптеген әдебиеттер, әдістер, жаттығулар бар. Мен ата-аналарға дәптерлерде жазатын үй тапсырмасы үшін ұсыныстар, тапсырмалар беремін.
Топта біз көп жазамыз, бояймыз, штрих сызамыз, күн сайын саусақ гимнастикасын жасаймыз.
Сурет салу және бояу
Мен балалармен жұмысымда саусақтарыммен сурет салуды, сурет элементтерін әртүрлі бағытта және түрлі-түсті беттермен бояуды қолданамын. Мұның бәрі визуалды талдауды дамыту үшін өте тиімді.
Қаламмен, қарындашпен, бояулармен, киізден жасалған қаламдармен, бормен сызыңыз.
Біз "ұяшықтарға сурет салуға"ерекше назар аударамыз.
К. Д. Ушинский бұл сабақтардың балаларды сауаттылыққа дайындау үшін пайдалы екенін атап өтті және "туған сөз"оқу мен жазуды бастапқы оқытуға арналған оқулыққа міндетті жаттығулар ретінде ұяшықтар бойынша сурет салуды енгізді.
Біз күн сайын жұмыс дәптерлерінде айналысамыз (мектепке дайындық үшін "ұяшықтарға сурет саламыз). Мен баланың көңіл-күйін, оның тілегін ескеремін, балаларым олармен айналысқанды ұнатады олар бұл туралы сұрайды. Мен әртүрлі жапсырмаларды желімдеймін, балалар дәптерлерінде қызықты жапсырма бар екенін көргенде жақсы көреді.
Біз балалармен Б. Никитиннің ойындарын ойнаймыз-бұл домино, дизайнерлер, өрнек салу және т.б. олар балаларға ұнайды және қиялды ойлау мен визуалды талдауды дамытуда өте тиімді.
Мен дұрыс кеңістіктік көріністерді қалыптастыруға және дәптер мен кітаптағы парақты шарлауға көп көңіл бөлемін.
Әрине, бұл менің және ата-анамның жұмысында қолданатын ойындардың толық тізімі емес.
"Физиологиялық дайындық»
Бала ағзасының негізгі функционалдық жүйелерінің даму деңгейімен және оның денсаулық жағдайымен анықталады. Баланың мектепте оқуға физиологиялық дайындығын бағалауды дәрігерлер жүргізеді.
Оқудың басталуымен баланың денесіне жүктеме күрт артады. Жүйелі оқу жүктемесі, оқу жүктемесінің үлкен көлемі және т. б.
Мен өз жұмысымда баланың физиологиялық дамуына көп көңіл бөлемін, сондай-ақ ата-аналарға оларды қызықтыратын мәселелер бойынша кеңестер, кеңестер беремін.
Негізгі жаттығуларды қарастырыңыз:
қолдың ұсақ моторикасын дамыту ("педагогикалық дайындық" бөлімін қараңыз»)
белдеу және дене бұлшықеттерін дамытуға арналған жаттығулар
Жазу процесінде тек қолдар ғана емес, сонымен қатар бүкіл қол, иық белдеуі мен артқы бұлшықеттер де қатысады, сондықтан менің ойымша келесі ойындар өте пайдалы:
"Ара", "құрт" және т. б.
мен балалармен өткізетін жаттығулар
Мысалы
№1
Алақандар партада жатыр. Балалар саусақтарын алдымен бір қолында, содан кейін екінші қолында көтереді. Мұны кері ретпен қайталаңыз.
№2
Алақандар партада жатыр. Балалар саусақтарын бірден екі қолына, кішкентай саусағынан бастап көтереді. Және т. б.
Әрине, баланы мектепке дайындау үшін тірек-қимыл жүйесінің бөлімдерін дамыту қажет емес, сонымен қатар баланың толық физикалық дамуына жағдай жасау, қозғалыс белсенділігін қамтамасыз ету қажет.
Қозғалыс-дененің қалыпты өсуі мен дамуының негізгі шарты.
Мен балалармен ашық ойындар ойнағанды жақсы көремін, мен дәстүрлі халықтық "қоңыр қоңыр", "көретін торттар", "шатасулар" және т.б. ойындарды қолданамын, олардың мақсаты дәстүрлі халық мәдениетін тәрбиелеу.
Балалардың неврозының алдын алу, жүйке кернеуін жеңілдету үшін релаксация әдістері мен жаттығуларын қолдануға болады. "Камералар", "серіппелер" және т. б.
Ата-аналар есте сақтау керек. Дені сау жүйке жүйесі-мектепте сәтті оқудың КЕПІЛІ. Мектепке түсу кезінде балада белгілі бір қиындықтар болады-олар барлық бірінші сынып оқушыларында бар., бірақ егер баланың денсаулығына байланысты проблемалар болмаса, бұл қиындықтар өте қиын. Негізгі ұсыныс-баламен қарым-қатынаста көбірек махаббат пен мейірімділік, оның күшіне деген сенім, шыдамдылық пен шыдамдылық, содан кейін бәрі ойдағыдай болады.

Жаңартылған күні: 30.10.2019 09:57
Құрылған күні: 05.10.2020 18:22

Текст