I. Жалпы мәліметтер |
|
|||||||||||||||
1.Ауданда мемлекеттік қызметтерді көрсетуді бақылауды жүзеге асыратын ұйым туралы мәлімет |
|
|||||||||||||||
Орналасқан орны |
Ақмола облысы, Сандықтау ауданы, Балкашино ауылдық округі, Балкашино ауылы, Киров көшесі № 87 А үй, Байланыс телефондары: 8(71640) 9-13-32, 9-11-07 |
|
||||||||||||||
Басшы |
Жувасова Ботагоз Зарлыковна |
|
||||||||||||||
Мемлекеттік қызметтерді сапалы көрсетуге жауапты тұлғалар |
|
|||||||||||||||
Жувасова Ботагоз Зарлыковна – Мемлекеттік қызмет көрсетуге жауапты
|
|
|||||||||||||||
2. Көрсетілетін мемлекеттік қызметтер туралы ақпарат |
|
|||||||||||||||
Барлық мемлекеттік қызметтер саны |
Мемлекеттік корпорация және "Электрондық үкімет" порталы арқылы көрсетілген мемлекеттік қызметтер түрлерінің саны» |
Тегін негізінде көрсетілетін мемлекетік қызметтердіңсаны |
Ақылы негізде көрсетілетін мемлекеттік қызметтердің саны |
Бекітілген Мемлекеттік қызметтер стандарттарының саны |
Бекітілген Мемлекеттік қызмет регламенттерінің саны |
|
|
|||||||||
5 қызмет |
0 |
5 |
0 |
5 |
5 |
|
||||||||||
3. Аса талап ететін мемлекеттік қызметтер туралы ақпарат |
|
|||||||||||||||
№ п/п |
Мемлекеттік қызметтердің атауы |
Мемлекеттік қызмет көрсететін мемлекеттік мекеменің атауы |
2017 жылы көрсетілген қызметтер саны |
Ескертпе |
|
|
||||||||||
1 |
Мектепке дейінгі білім беру ұйымдарына құжаттарды қабылдау және балаларды қабылдау |
Сандықтау ауданы білім бөлімінің жанындағы "Мирас" балабақшасы " КМҚК |
30 |
Қызмет "Мирас" балабақшасы " КМҚК ұсынылады |
|
|
||||||||||
2 |
Бастауыш, негізгі орта және жалпы орта білім берудің жалпы білім беретін бағдарламалары бойынша оқыту үшін ведомстволық бағыныстылығына қарамастан білім беру ұйымдарына құжаттарды қабылдау және оқуға қабылдау |
0 |
0 |
|
|
|||||||||||
3 |
Бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім беру ұйымдарына денсаулығына байланысты ұзақ уақыт бойы бара алмайтын балаларды үйде жеке тегін оқытуды ұйымдастыру үшін құжаттарды қабылдау |
0 |
0 |
|
|
|||||||||||
4 |
Негізгі орта, жалпы орта білім туралы құжаттардың телнұсқауларын беру |
|
0 |
0 |
|
|||||||||||
5 |
Мектепке дейінгі тәрбие мен оқыту, бастауыш, негізгі орта, жалпы орта, техникалық және кәсіптік орта білімнен кенйінгі білім беру бағдарламаларын іске асыратын білім беру ұйымдарының педагог ққызметкерлері мен оларға теңестірілген тұлғаларға біліктілік, санаттарын беру (растау) үшін атестаттаудан өткізуге құжаттар қабылдау. |
|
0 |
0 |
|
|
||||||||||
II. Қызмет алушылармен жұмыс |
|
|||||||||||||||
1. Көздері мен орындары туралы мәліметтер тәртібі туралы ақпаратқа жеткізу мемлекеттік қызмет көрсету. |
|
|||||||||||||||
1) |
Мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі туралы ақпарат Сандықтау ауданының білім бөлімі жанындағы «Мирас» балабақшасы» КМҚК ресми Интернет – орналастырылған. |
|
||||||||||||||
2) |
Мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі туралы көрнекі ақпарат стендтерде орналастырылған. Сондай-ақ, көрсетілетін мемлекеттік қызметтердің әрбір түрі бойынша тарату материалдары бар – буклеттер. |
|
||||||||||||||
2. Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер стандарттарының жобаларын жария талқылау туралы ақпарат |
|
|||||||||||||||
Жобаларды талқылау мүмкіндігін түсіндіру бойынша аудан тұрғындарымен тұрақты негізінде жұмыс жүргізіледі. Қазақстан Республикасының электрондық үкіметі порталында egov.kz, "Азаматтар мен Үкімет" бөлімінде - "Жария талқылау". Сондай-ақ Мемлекеттік қызмет стандарттарының жобалары бұқаралық талқылау, ұсыныстар мен ескертулер енгізу үшін Сандықтау ауданының білім бөлімі жанындағы «Мирас» балабақшасы» КМҚК ресми Интернет-ресурсында орналастырылады Сандықтау ауданының білім бөлімі жанындағы «Мирас» балабақшасы» КМҚК мемлекеттік қызмет көрсететін мемлекеттік және ведомстволық бағынысты ұйымдарға, 2018 жылдың есепті кезеңінде аудан тұрғындарынан толықтырулар енгізу немесе стандарттар жобаларына өзгерістер енгізу бойынша ұсыныстар түскен жоқ. |
|
|||||||||||||||
3. Мемлекеттік қызметтер көрсету процесінің ашықтығын қамтамасыз етуге бағытталған іс-шаралар |
|
|||||||||||||||
Мемлекеттік қызметті көрсетуге жауапты көрсетілетін қызметті алушылар жүгінген кезде, мемлекеттік қызметтерді көрсету барысы туралы түсіндіру жұмыстары құзыретті жүргізіледі, сондай-ақ білім беру бөлімінің кеңестері, "Мемлекеттік қызметтер көрсету" бағыты бойынша сұрақтар түскен кезде толық жауаптар беріледі, есепті кезеңдегі көрсеткіштер айтылады, ұсыныстар мен туындаған мәселелер талқыланады. |
|
|||||||||||||||
III. Мемлекеттік қызмет көрсету процестерін жетілдіру жөніндегі қызмет |
|
|||||||||||||||
1. Мемлекеттік қызметтер көрсету процестерін оңтайландыру және автоматтандыру нәтижелері. |
|
|||||||||||||||
Оңтайландыру және автоматтандыру мақсатында мемлекеттік қызмет көрсету жеңілдету және жеделдету болып табылады мемлекеттік қызмет көрсету процесін көрсетілетін қызметті берушілер көрсететін мемлекеттік қызметтер. Мемлекеттік қызметтерді оңтайландыру және автоматтандыру бойынша жұмыстырды жүргізу. Қызмет көрсету мерзімін мемлекеттік қызметтерді алу үшін ұсынылатын құжаттар тізбесін қысқартуға, сондай-ақ сыбайлас саланың, жемқорлық деңгейін төмендетуге, оның ішінде қызмет алушы мен қызмет беруші арасындағы байланысты болдырмау арқылы мүмкіндік берді. Ауданның ведомстволық бағынысты ұйымдары аудан тұрғындарына мемлекеттік қызметтерді электрондық форматта әрі қарай алуға мүмкіндігі үшін электрондық-цифрлық қолтаңбаны алу қажеттілігі туралы түсіндіру жұмыстарын жүргізеді. Сандықтау ауданының білім бөлімі жанындағы «Мирас» балабақшасы» КМҚК-да ауылдық округтер тұрғындарының электрондық форматта мемлекеттік қызметкерлерді алу мүмкіндігі үшін өзіне-өзі қызмет көрсету бұрыштары орнатылды. |
|
|||||||||||||||
2.Мемлекеттер қызметті көрсету саласындағы қызметкерлердің біліктілігін арттыруға бағытталған іс-шаралар |
|
|||||||||||||||
Мемлекеттік қызметтерді көрсетуге жауапты мамандар (барлығы 1 адам) тиісті Заңдарды, ережелерді, әдістемелік ұсынымдарды, мемлекеттік қызметтердің стандарттары мен регламенттерін зерделеу арқылы өз білімдерін арттырады. Біліктілікті арттырудан 1 адам өтті, 2017 жылы 100% құрады. |
|
|||||||||||||||
3. Мемлекеттік қызметтер көрсету процестерін нормативтік-құқықтық жетілдіру. |
|
|||||||||||||||
Қоғамдық қатынастарды реттеу, Мемлекеттік қызметтер көрсету саласындағы негіз қалаушы қағидаттар мен нормаларды белгілеу мақсатында 2013 жылғы 15 Сәуірде "мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы"Заң қабылданды. Мемлекеттің, азаматтардың құқықтары мен мүдделерін сақтау мақсатында мемлекеттік қызметтердің стандарттары, регламенттері және тиісті ережелері бекітілді. |
|
|||||||||||||||
IV. Мемлекеттік қызметтер көрсету сапасын бақылау |
|
|||||||||||||||
1. Мемлекеттік қызметтер көрсету мәселелері бойынша көрсетілетін қызметті алушылардың шағымдары туралы ақпарат |
|
|||||||||||||||
Шағым иесі туралы мәліметтер |
Шағымның мәні |
Шағымды қараған және (немесе) шешім қабылдаған Орган (ұйым) |
Қарау күні |
Шағымды қарау қорытындылары бойынша құжаттың № |
Қабылданған шешім |
Қабылданған шешімді қайта қарау туралы мәліметтер |
|
|||||||||
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
|
|||||||||
Есепті кезенде қызмет алушылардан мемлекеттік қызмет көрсету мәселелері бойынша шағымдар түскен жоқ. |
|
|||||||||||||||
2. Мемлекеттер қызметін көрсету сапасының ішкі бақылау нәтижелері |
|
|||||||||||||||
Мемлекеттік қызмет көрсетудің сапасын бақылау мақсатында Сандықтау ауданының білім бөлімі жанындағы «Мирас» балабақшасы» КМҚК Мемлекеттік қызмет көрсету есебі ай сайын дайындалады және жинақталады. |
|
|||||||||||||||
V. Мемлекеттік қызметтер көрсету сапасына көрсетілетін қызметті алушылардың одан әрі тиімділігінің перспективалары және қанағаттанушылығын арттыру |
|
|||||||||||||||
Мемлекеттік қызмет көрсету бойынша Сандықтау ауданының қызмет көрсетушілерінің содан әрі тиімді жұмысы үшін, сондай-ақ мемлекеттік қызмет көрсету сапасына қызмет алушылардың қанағаттануын арттыру мақсатынада; 1. Сандықтау ауданының білім бөлімі жанындағы «Мирас» балабақшасы» КМҚК Мемлекеттік қызмет көрсетуге жауаптылар тұрақты негізде мемлекеттік қызмет көрсету саласында өз біліктілігін арттыратын болады; 2. Мемлекеттік қызметтерді тұтынушыларда Мемлекеттік қызмет көрсету салалары бойынша сұрақтар туындаған жағдайда Мемлекеттік қызмет көрсету стандарттары мен регламенттерінің талаптарын түсіндіру бойынша кездесулер, семинарлар өткізіледі, олардың қорытындысы бойынша жоғары тұрған органға ұсыныстар енгізіледі; 3. Электрондық форматта "Азаматтарға арналған үкімет" мемлекеттік корпорациясы арқылы көрсетілетін мемлекеттік қызметтер түрлерін ұлғайту жөніндегі жұмыс бағытталатын болады, осы мақсатта тоқсан сайын мемлекеттік қызметтер жәрмеңкесі өткізіледі; 4. Білім беру ұйымдарының қызмет көрсетушілері Мемлекеттік қызметтерді уақытында көрсетуге бағытталған барлық қажетті шараларды қабылдайды; 5. Сандықтау ауданының білім бөлімі жанындағы «Мирас» балабақшасы» КМҚК Интернет- ресурсы және басқа да веб-сайттар арқылы, «Азаматтарға арналған үкімет» мемлекеттік корпорациясы арқылы мемлекеттік қызметтерді алу тәртібі туралы БАҚ-та қызмет алушыларды ақпараттандыру бойынша жұмыс тұрақты негізінде жүргізіледі. |
|